Perşembe, Mayıs 28, 2009

üst düzey futbol


Çocukluk günlerinden beri ecnebi futbol takımı olarak FC Barcelona'yı tuttum hep.
O zamanlar Milliyet Çocuk diye dergi alırdım, haftada bir çıkardı, içinde bir sürü çizgi roman serisi olurdu. Bunlardan biri de Şimşek Santrafor isimli çizgi roman serisiydi.
Burada detaylı bunu anlatmayacağım ama o zamanlar (yaş 8) gözümü açtım, bu çizgi romanla FC Barcelona'yı gördüm. Haliyle sempatimiz bu yönde gelişti ve yabancı takımlar içinde Barca der olduk.
Dün akşam Barcelona - Manchester United Şampiyonlar Ligi Finali vardı. Takım öyle bir takım ki, ManUtd gibi cidden çok üst düzey bir takımı evirdi çevirdi 2-0 yendi. Belki skor öyle farklı değil ama oynanan futbol cidden çok çok farklı ve son derece üst düzeydi.
Süper takım, izlemesi gerçekten çok keyifli...

1 yorum:

s1 dedi ki...

kesinliklee superdi maç!!
barcelona, ve tabi normalde bjk, ama konu basketbol olunca efes pilsen'i tutar, ve aynen milliyet kardeş okurdum.. saygilar ;)