Pazartesi, Mayıs 18, 2009

ankara ankara duy sesimizi

Uzun zaman sonra hafta sonu Ahu ile birlikte Ankara'ya gittik. Ne zamandır gidelim gidelim diye düşünürken yok annemin taşınması yok başka bişi diye diye gidememiştik bir türlü.
Aslında Nisan falan gibi gitmek lazım, havalar öyle sıcak olarak abarmadan.
Açıkcası hava öyle bir sıcaktı ki kavrulduk, eridik bittik desem yeridir.
neyse pek de keyifli bir gezi oldu, gayet de memnun döndük geriye...




Aslında benim için çocukluğumun geçmesi sebebiyle Ankara'nın ayrı bir anlamı var. Şurada bu vardı, şurada bu oturuyordu, falan diye diye Ahu'nun başının etini yedim. Bir taraftan da geçmiş güzel günleri hatırlayarak kederlendim. Geçen yıllara üzüldüm, bir taraftan da şimdi bu güzel anları eşimle birlikte yaşayabildiğimiz için de mutlu oldum.

bugün aklıma gelenler bunlar şimdilik.
olmadı yarın da yazarım diyecem ama yarın 19 Mayıs, tatil, artık Çarşambaya Ankara maceralarına devam.

3 yorum:

s1 dedi ki...

insanın çocukluğunun geçtiği yerler çok büyülü hatırlanıyor.. eşinle paylaşmanızsa ay çok romaaanss olmuuuş..!

Unknown dedi ki...

Harikasınız,

Hafta sonu Ankaraya gitmenize çok sevindim.İnşallah bir dahaki sefere birlikte gideriz.
Ahuya selam,

Sevgiler...

ketenpere dedi ki...

çok çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için, alaka gösterip yazdığınız için...