Salı, Haziran 21, 2011

betliğe devam

Ara ara websense'e takılmaya devam ediyorum ama fırsat buldukça yazacağım diye de ümidim var.
Olmadı evden devam...

Wild Hearted Son dinliyorum an itibariyle, The Cult ve güzide Ceremony albümünden galeyan bir şarkıdır kendisi. 90'lardan kalan güzelliklerden biri aslında The Cult benim için.
İnsanlarda 80'li yıllara duyulan özlem sebebiyle "her gidi 80'ler hey" kıvamında bir oluşum var, ben de özlüyorum 80'leri ne yalan söyliyeyim. Ama bir taraftan da 90'ları, özellikle 92-97 arası üniversite yıllarımı feci özlüyorum. Son günlerde bu yine depreşti Kaybedenler Kulübü filmi sayesinde.

Dr.Skull çalıyor şimdi, Zaman....
Günün anlam ve ehemmiyetine dem vuran bir şarkı denk geldi...

"bilmesen de
görmesen de
zaman herşeyi eziyor"

demişler.

Bugünün de tadını çıkarmak lazım diyip diyip duruyorum.
Bir nevi telkin işte
Tutunmak için hayata....

Hiç yorum yok: