Pazartesi, Temmuz 09, 2007

tatil :(((

Ahu cuma akşamı tatile gitti
ben kaldım buralarda :(
daha yeni iş değiştirdiğim için izinin bahsi bile olmuyo
açıkcası bir de öyle bir dönem ki yeni olmasam bilen pek de izin alabileceğimi sanmıyorum
hayırlısı artık
biricik eşimi özlemek dışında idare ediyorum
ama eşimi özlüyorum walla ne yalan söyliyim.

bu süre zarfında hafta sonu evde uyukladığım zaman televizyonda TNK grubunun şarkısına rastladım. uyku arasında şarkı süper geldi kulağıma. kendi ayıbım ama grubu ilk defa duyuyorum. daha sonra hani belki yeniden çıkar da salim kafayla dinlerim diye bi umut tv dream tv'de açık kaldı. şanslıymışım yeniden çıktılar. hakikaten süper şarkıydı -ki halen öyle :)

sonra web'de biraz araştırdım, myspace'de babaları http://www.myspace.com/tnktheband adresinden duldum. sevdiğim "Elveda De" şarkısı da siteye eklenmiş, dönüp duruyor. cidden süper şarkı. vokal çok sağlam, beste çok oturaklı. hani bazı şarkıları evire çevire bıkmadan usanmadan dinler ya insan. bu şarkı da bu sıralar benim için o durumda. klibi de eğlenceli, buyrun hizmet olsun...

Elveda De

Add to My Profile | More Videos

Hiç yorum yok: